VMV Media

Avaa navigaatio
 

Ulkomainoksella tavoitat kustannustehokkaasti 24/7

Ulkomainonnan hyvä tavoittavuus ja kustannustehokkuus kiinnostivat mainostajia vuonna 2013 enemmän kuin koskaan. Mainoskanavan tehokkuus nosti ulkomainonnan markkinaosuuden Suomessa ennätysmäiseen 3,5 prosenttiin. Mainostajien luottamuksen ansiosta ulkomainonta pärjää ja kiinnostaa myös vuonna 2014 media-alan kokonaismarkkinaa paremmin.*

Ulkomainos on tehokas massamedia, jolla tavoitat suuren määrän kuluttajia muita medioita edullisempaan kontaktihintaan. Esimerkiksi Kehä III:n tauluillamme mainostat tai brändäät huikealle 3,3 miljoonalle ihmiselle kuukaudessa. VMV Median laadukkaissa tienvarsitauluissa viestisi näkyy ja puhuttelee ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä, yhtäjaksoisesti ja pitkään.

Brändää tai ohjaa 24/7

Ulkomainoksella tavoitat heterogeenisen yleisön. Naisia ja miehiä, nuoria, keski-ikäisiä ja senioreita – kaikista tuloluokista kaikkialta Suomesta.

Ulkomedia tavoittaa liikkuvat, aktiiviset ihmiset lähellä ostopäätöksiä eli juuri siellä missä pitääkin. Ulkomainoksessa taktinen viestisi puree ja aktivoi Toimimaan.

Voimakkaalla viestillä erotut ja rakennat mielikuvaa kiinnostavasta yrityksestä tai palvelusta. Onnistunut ulkomainos jättää muistijäljen ja siksi ulkomainos on toimiva media myös mielikuvamainontaan ja brändin vahvistamiseen.

3 viileää faktaa ulkomainonnasta

74%:lla nuorista ulkomainoksen näkeminen johtaa tekoihin; vierailuihin nettisivuilla, lisätiedon hakuun, käyntiin kaupassa ja lopulliseen ostopäätökseen.

57%:lla täysi-ikäisistä ottaa askeleen kohti lopullista ostopäätöstä nähtyään tuotteen ulkomainoksessa.

2/3 ulkomainontaa nähneistä ohjautuu verkkoon hakemaan lisätietoa palvelusta ja tuotteesta.

Lähde: Outdoor Finland

Tutkittua tietoa meiltä ja muualta

Lomalla ihmiset matkustavat, kuluttavat ja tekevät heräteostoksia. Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti siellä missä suomalaiset kesällä ovat, mökkimatkoilla ja maantiellä.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news123.omac

Ulkomainonta on tutkitusti tärkeässä roolissa kaikissa ostopäätökseen johtavissa vaiheissa. Ulkomainonta ohjaa kuluttajia tehokkaasti verkkoon.
http://www.outdoormediacentre.org.uk/outdoor_facts/effectiveness/The_Customer_Journey

Tutkimus vahvistaa kodin ulkopuolisen mainonnan tehon kohti ostopäätöstä ohjaavana mediana.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news127.omac