VMV Media

Avaa navigaatio
 

Klassinen kiinnostaa ja kestää

Ulkomainonta on kasvanut voimakkaasti viime vuosina.

Kun muut mediat tavoittavat yhä erikoistuneempia ja pienempiä kohderyhmiä, markkinoijat arvostavat ulkomainonnan voimaa laajan peiton ja korkean toiston viestintäkanavana. Koronakriisin aikana mainonta tuo myös turvallisuuden ja jatkuvuuden tunnetta. Liikennemäärät ovat palautuneet normaaliksi ja kotimaan matkailu on ollut kasvussa.

Ulkomainos on tehokas massamedia, jolla tavoitat suuren määrän kuluttajia muita medioita edullisempaan kontaktihintaan. VMV Median klassisissa tienvarsitauluissa viestisi näkyy ja puhuttelee ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä, yhtäjaksoisesti ja pitkään.

Klassinen ulkomainonta kestää katseita ja on esillä 24/7.

Brändää tai ohjaa 24/7

Ulkomainoksella tavoitat heterogeenisen yleisön. Naisia ja miehiä, nuoria, keski-ikäisiä ja senioreita – kaikista tuloluokista kaikkialta Suomesta.

Ulkomedia tavoittaa liikkuvat, aktiiviset ihmiset lähellä ostopäätöksiä eli juuri siellä missä pitääkin. Ulkomainoksessa taktinen viestisi puree ja aktivoi Toimimaan.

Voimakkaalla viestillä erotut ja rakennat mielikuvaa kiinnostavasta yrityksestä tai palvelusta. Onnistunut ulkomainos jättää muistijäljen ja siksi ulkomainos on toimiva media myös mielikuvamainontaan ja brändin vahvistamiseen.

3 viileää faktaa ulkomainonnasta

74%:lla nuorista ulkomainoksen näkeminen johtaa tekoihin; vierailuihin nettisivuilla, lisätiedon hakuun, käyntiin kaupassa ja lopulliseen ostopäätökseen.

57%:lla täysi-ikäisistä ottaa askeleen kohti lopullista ostopäätöstä nähtyään tuotteen ulkomainoksessa.

2/3 ulkomainontaa nähneistä ohjautuu verkkoon hakemaan lisätietoa palvelusta ja tuotteesta.

Lähde: Outdoor Finland

Ultimaattinen ulkomainonta-
opas

Lataamalla oppaan tiedät mm:

- millaista on hyvä ja huono ulkomainonta?
- sopiiko ulkomainonta sinulle?
- paljonko ulkomainonta maksaa?

Syötä tietosi ja lataa!

Ulkomainonta opas
 

Tutkittua tietoa meiltä ja muualta

Lomalla ihmiset matkustavat, kuluttavat ja tekevät heräteostoksia. Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti siellä missä suomalaiset kesällä ovat, mökkimatkoilla ja maantiellä.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news123.omac

Ulkomainonta on tutkitusti tärkeässä roolissa kaikissa ostopäätökseen johtavissa vaiheissa. Ulkomainonta ohjaa kuluttajia tehokkaasti verkkoon.
http://www.outdoormediacentre.org.uk/outdoor_facts/effectiveness/The_Customer_Journey

Tutkimus vahvistaa kodin ulkopuolisen mainonnan tehon kohti ostopäätöstä ohjaavana mediana.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news127.omac