Ulkomainoksella tavoitat heterogeenisen yleisön. Naisia ja miehiä, nuoria, keski-ikäisiä ja senioreita – kaikista tuloluokista kaikkialta Suomesta.
Ulkomedia tavoittaa liikkuvat, aktiiviset ihmiset lähellä ostopäätöksiä eli juuri siellä missä pitääkin. Ulkomainoksessa taktinen viestisi puree ja aktivoi
Toimimaan.
Voimakkaalla viestillä erotut ja rakennat mielikuvaa kiinnostavasta yrityksestä tai palvelusta. Onnistunut ulkomainos jättää muistijäljen ja siksi ulkomainos on toimiva media myös mielikuvamainontaan ja brändin vahvistamiseen.
74%:lla nuorista ulkomainoksen näkeminen johtaa tekoihin; vierailuihin nettisivuilla, lisätiedon hakuun, käyntiin kaupassa ja lopulliseen ostopäätökseen.
57%:lla täysi-ikäisistä ottaa askeleen kohti lopullista ostopäätöstä nähtyään tuotteen ulkomainoksessa.
2/3 ulkomainontaa nähneistä ohjautuu verkkoon hakemaan lisätietoa palvelusta ja tuotteesta.
Lähde: Outdoor Finland
Lataamalla oppaan tiedät mm:
– millaista on hyvä ja huono ulkomainonta?
– sopiiko ulkomainonta sinulle?
– paljonko ulkomainonta maksaa?
Syötä tietosi ja lataa!
Lomalla ihmiset matkustavat, kuluttavat ja tekevät heräteostoksia. Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti siellä missä suomalaiset kesällä ovat, mökkimatkoilla ja maantiellä.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news123.omac
Ulkomainonta on tutkitusti tärkeässä roolissa kaikissa ostopäätökseen johtavissa vaiheissa. Ulkomainonta ohjaa kuluttajia tehokkaasti verkkoon.
http://www.outdoormediacentre.org.uk/outdoor_facts/effectiveness/The_Customer_Journey
Tutkimus vahvistaa kodin ulkopuolisen mainonnan tehon kohti ostopäätöstä ohjaavana mediana.
http://omaccanada.ca/en/aboutus/news/news127.omac